Monday, March 29, 2010

Buatmu Yang Pernah Singgah Sekejap Dalam Hidupku
Hanya lirik lagu ni yang aku rasa sesuai untuk
ku berikan kepadamu sebagai tanda pekenalan kita
Simpanlah sebaik mungkin jangan "cicirkan" nya
seperti "ter"cicirnya hubungan kita. Take Care!


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Photobucket

PENGHARAPAN ~ ZUHRI

Mungkinkah
telah ditakdir pada ku
Ku hanya menanti
kau kembali ke pangkuan ku ini
Setelah lama menanti
dan terus ku menanti
Kau tak pernah terfikirkan
pengharapan ini

Mungkinkah
kau tidak menyanyangi ku
Berguguran dedaunan
kasih yang tak pernah kesampaian
Dalam menempuh
ranjau yang penuh onak nan berduri
Luka nya terlalu pedih
menghiriskan jiwa ku

(Bridge )
Aku
Tidak lagi terdaya
Ku rasa kan segala
Bagai dihempas ombak gelora

Kini
Ku berdoa agar semuanya
Kan kembali ke asalnya
Biarlah ku lupakan mu

Chorus
Di dalam hati
Tak akan terjawab persoalan
Biarlah ia tersimpan kini
Kan menjadi bunga
yang tak akan berseri

Di kerinduan
Semuanya tidak akan pasti
Adakah mencintai mu
dan membenci lagi

Kuserahkan segala pada Illahi
Kuserahkan segala pada yang esa


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Lirik lagu ni di dcc send oleh seseorang untuk ku.
Aku tidak pasti dari siapa dan bila di dcckan.
Petang ni sewaktu kemaskinikan folder & lagu2
yang bersepah baru aku prasan akan kehadiran lirik
lagu ni. Tertanya tanya aku dari siapa tapi tak terjawab
dan akhirnya aku letakkan di blog ku. Mungkin agaknya
ada orang yang tersalah antar tertuju kat aku, semuanya
serba berkemungkinan. Aku berjaya muat turunkan lagu ni
dan dengar betul2 liriknya mana tahu ada kaitan dengan aku
tapi entah lah nak kata takder kena mengena ada rasanya
dan nak kata kena mengena denganku mungkin tak kot.
Biarlah aku tak kisah layan dan simpan lirik lagu yang
best cam lagu ni.

Puas aku search kat Youtube lagu Zuhri ni tapi tak der pun.
Dalam pencarianku
aku terjumpa lagu yang sama tapi
dinyanyikan oleh seorang penyanyi yang bernama
Azyza
so aku rembat sahaja ler sementara nak dapat nyanyian
penyanyi asal Zuhri.


0 Comments:

Post a Comment