Wednesday, March 2, 2011






Assalammualaikum dan selamat pagi hari rabu sm0ga smuanya x kelabu hehe.. Huhuhu dah beberapa hari away tak uptodatekan blog ni..kekadang rasa nak letak macam2 N3 kat sini (masa tengah mood ok ler..) tp kekadang ngadap jer screen tetiba jer idea smua ghaib hilang entah kemana well xper lah biar ada juga 1 2 N3 dari takder langsung kan btul tak? Ada orang beri pendapat org yg suka berblog ni orang yg sntiasa sedih dan jenis yang tidak suka meluahkan perasaan trhdp rakan2 lebih suka mencurahkan segala masalah di dada blog. Bagi aku ada kebenarannya dan ada juga tidak benarnya hahaha kiranya aku di peringkat berkecuali lah ek! Orang berblog ni lebih kepada minat rasanya kan. Kalau dolu2 org catit segalanya dlm dairy tapi skrg di zaman serba canggih dada screen ler tmpt meluahkan segalanya. Bagi aku mmg selesa mengadu segala hal di blog kesayanganku ni sbb blog ni setia tau dia xder komen pepe dia sentiasa setia menerima apa jer luahan hehehe alahai melalut pulak dahhh sebenarnya nak kongsi sebuah lagu yang agak menarik liriknya bukan agak dah memang menarik dan begitu berkesan akan kesahihannya. Lagu ni di suruh layan oleh seorang teman chatku. Teman chat kat fesbuk ku ni jarang2 sekali menaip tp dia selalu monitor apa saja yang aku catit kat status dan wall fesbukku kira cam peminat setia lah konon..setia ker? Sekejap tadi masa berchatting dan dengan secara tidak sengaja telah terkantoi keadaan diriku sekarang ini hahaha dalam dok nak sorok trbongkar lah juga sikit tapi teman aku yang sorang ni memang matang dalam memberi buah fikiran so aku rasa dia tahu apa permasalahan besar yang aku hadapi sekarang. Kekadang kita nk buat sesuatu tapi mungkin kita tdk tahu cara yang sebetulnya. Teman aku ni suruh aku dengar dan hayati lagu ni dengan hrpn mungkin dpt memberi sedikit inspirasi untuk aku membebaskan diriku dari permasalahan yang terlalu degil terhapus dari aku..jom layanz..

0 Comments:

Post a Comment