Sunday, June 12, 2011

Assalammualaikum petang hari Ahad 12 June 2011

Untuk sekian kalinya setelah agak lama tidak ku jengah yahoo email tetiba petang ni sedang merehatkan diri yang tidak begitu sihat (demam) terpanggil untuk melihat samada ada lagu2 baru yang "DIA" ingin berkongsi denganku. Selalunya lagu2 yang di kongsi memang menyentuh perasaan.

Seperti yang di jangka memang ada beberapa lagu indonesia (DIA memang minat lagu2 indonesia yang katanya selalu menyentuh jiwa halusnya) yang di hantar untuk aku. Terima kasih yer di atas kesudian berkongsi dengan Cella.

Dalam 4 buah lagu yang di hantar lagu Wali Band yang berjudul "Doaku Untukmu Sayang" amat ku gemari dan tak tahu kenapa for the 1st time dengar berderaian airmata di pipi..

**

Doakau Untukmu Sayang ~ Wali Band

Kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan aku turuti
Walau harus aku terlelah dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami disurga nanti

Taukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami disurga nanti

(Tuhan tolong aku juga jaga dia, Tuhan ku pun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami disurga nanti...


0 Comments:

Post a Comment